Käytiin eilen tottisteleen. Ekalla kierroksella seisomista pallo-palkalla. Seisohan tuo. Jotenkin nyt täytyisi liikkeeseen saada niin paljon varmuutta et se alkais liikkeenomaisestikin toimimaan. Nyt tilanne tän liikkeen kohdalta on se et Ruu kyllä seisahtuu mut jos minä liikun niin se hiippailee mukana. Voi ärkele! Sit otettiin muutama hassu seuraaminen ja leikittiin.

Toka kierroksella päätin et nyt ollaan sit enemmän vakavammalla naamalla ja palkkaan koiraa lihapullilla. Voi video, tuli semmosia kuolleita hetkiä missä koira katto mua epätoivosella ilmeellä et mitä nyt samalla ku minä räpellän omia. Mulla siis oli palkka suussa, seuruutan, sit kehu ja vapautus jonka jälkeen mietin et nakkaanko pallon vai annanko lihapullaa. Ai niin, aikoin palkata lihapullalla ja kaivan lihapullaa taskusta vaikka mulla on posket ku hamsterilla niistä pullista! Siis ihan oikeesti, morjens... Lopputulos oli se et oltiin molemmat vähä tutkalla ja sit palkkasin Ruuta pallolla edelleen ne hemmetin pullat suussa!!Otettiin myös luoksetulon loppuasentoa, siitä sivulle siirtymistä ja sitä seisomista. Peruskauraa siis joka ihan kohtuullisesti menikin, mitä nyt emännällä oli puurot ja vellit sekasin...