Tänään sitten haettiin viime hetken vinkkejä lähestyvään kokeeseen. Tämmösiä opetustilanteita pitäs olla enemmän! Ei tuommosta pientä jännitystä muuten saa päälle ja sitten kaikki mahdolliset ja mahdottomat virheet tulee tehtyä ku joku oikeasti kokenut on niskan takana ruoskimassa.

En miettinyt mitään ongelmaa etukäteen vaan sanoin Suskille et kattoo mitä on mieltä meidän tekemisestä. Hetihän sieltä alko virheitä löytymään... Ekana ja pahimpana edistäminen. Sen tiesinkin ja arvasin et siihen puututaan. No sitähän lähdettiin korjaamaan tekemällä käännöksiä vasempaan. Mulla alko jo nurmi pyörimään silmissä ja mun neliöt oli lähinnä kolmioita niin pyysin sit ite et jos laitettais maamerkit niin jos alkais käännökset sujuun. Samalla tuli analysoitua mun omaa kääntymistä käännöksen aikana, kuten arvata saattaa niin päin mäntyähän minä sen teen. Ollaan alusta asti opeteltu se väärin, sillon makkaralla imuttamis-vaiheessa ku askelsin Ruun ohi niin silleen ei kuulemma pitäisi tehdä ja nyt sen seuraukset näkyi kyllä. Kasapäin tuli neuvoja mitä tehdä asialle ja neuvot otan heti käytäntöön.

Toiselle kierrokselle jäävät. Käytiin sit läpi valmistelevan vaiheet jutut ja sain kotiläksyksi opettaa uuden merkin istumiselle ja vahvistaa sitä. Maahanmenoissa ei ongelmaa. Muutama liikkeestä seisominenkin otettiin ja sen opetteluun tuli myös neuvoja.

Suurin ongelma mun tekemisessä oli kuulemma se että en oo kauheen reilu Ruuta kohtaan, mun pitäs olla paljon mustavalkosempi sitä kohtaan. Sit Ruun turha piippaaminen pitäs karsia pois, se ei kuulemma ole sakemanni niin se ei saa niin tehdä. ;)

Muutenkin oli oikein opettavainen reissu. Toisilla oli erilaisia ongelmia ja erilaisia asioita treenattavana ja niistä sai kans tosi paljon vinkkejä mitä teen Ruun kans. Kaikkia neuvoja ja vinkkejä en ota vielä käytäntöön vaan nyt mennään näin  kokeeseen saakka. Aletaan sitten kokeen jälkeen hämmentään asioita uusiksi.