Käytiin tänään Ruun kans toko-kokeessa Harvialassa. Tuomarina oli Markku Santamäki. Ruu oli niiiiiiiin hieno!!! Sillä on selvästi tullu turnauskestävyyttä, sen tekeminen oli ihan toista ku esim. hasardi-BH-kokeessa. Olin niin tyytyväinen! Hymy

 

Luoksepäästävyys: 10

-hyvin pysy käskyn alla vaikka olis ihan hirveesti tehny mieli päästä tuomaria pussaileen Hymy

 

Paikalla makaaminen: 9

-piste lähti ku Ruu teki semmosen kommando-syöksyn mua kohti siinä vaiheessa ku kävelin sitä kohti. Liikku siis puoli kroppaansa eteenpäin ku ei malttanu olla maassa.

 

Seuraaminen kytkettynä: 9

-aivan huippua seuraamista!!! Piste lähti koska oli liian tiivis. Mulle se ei sitä ollut, se oli mahtavaa! Pusu

 

Seuraaminen taluttimetta: 8

-tää oli vielä parempaa!!! Kaksi pistettä lähti koska koira kuulemma paino. Paskat se mitään painanut, seuras tiiviisti silleen et poski oli mun reittä vasten ja säilytti koko ajan oikean paikkansa! Siis sika-mahtavaa! Pusu

 

Maahanmeno seuraamisen yhteydessä: 10

-nyt ei liiasta innokkuudesta rankaistu, Ruu teki semmosen ruumaisen maahanmeno-syöksyn ja se hieman herätti hilpeyttä yleisössä.

 

Luoksetulo: 10

-täydellinen! Teki taas semmosen kenguru-loikan sivulle siirtyessä joten olin varma et taas ropisee pisteitä mutta ei onneksi.

 

Seisominen seuraamisen yhteydessä: 9

-en tiedä miksi lähti piste, kai annoin vartaloavun sitten. En keksi muuta syytä sillä mun mielestä se oli tosi hyvä.

 

Estehyppy: 8

-Ruu harmittavasti liikutti etujalkojaan ennenkö ehdin sen viereen

 

Kokonaisvaikutus: 9

 

Pisteet: 180/200 1.palkinto ja sijoitus 3. ja KP

 

Saatiin ruokasäkki ja ruusuke.

 

Lopuksi tuomari sanoi että näki et kyseessä on palveluskoira ja et tätä koiraa selvästi treenataan tavoitteellisesti pk-puolelle. Tekeminen oli voimakasta ja vaikuttavaa mutta valitettavasti liian innokasta toko-puolelle. Sanoi vielä et näkee et koiraa on treenattu paljon ja et se on hyvin hallinnassa. Jee! Hymy

 

Olin kyllä enemmän kuin tyytyväinen Ruuhun! Sen tekeminen oli mun mielestä 10 pisteen arvoista, vitsi jos se toimis pk-kokeissakin tolleen niin eipä tarttis allekirjottaneen hävetä! Hymy Mahtavaa! Mikä parasta, Ruun naamasta näki koko ajan et sillä on kivaa ja se nautti ku pääsi tekemään vaikkei palkkaa tullutkaan. Hienoa, et sen vire kesti tuommosen rypistyksen. Selvästi on neidillä jotkut palikat sijoittunut tässä talven aikana oikeisiin asemiin ja kasvua on tapahtunut. Oon nyt niin haltijoissaan! HymyHymy