Ruu on ollu viime aikoina pipi. Tai ainakin se on ollut maailman surkein pikku-koira jolla on käytössä vaan kolme jalkaa. No, se on saanu armoa eikä olla lenkkeilty. Kukapa nyt sairasta koiraa ulkoiluttais. Tänään kuitenkin kiireessä päätin et saa kyllä Ruukin nyt hyppiä vaikka päätä apuna käyttäen korttelin ympäri, Lasse kun vaatii vähän enemmän kävelyä et se saa nosteltua jalkaa tarpeeksi. Ensin Ruu oli h i r v e ä n kipeä, olin jo kääntymässä takasin mutta päätin  et jaksaa se korttelin ympäri hyppiä. Panin sille valjaat varta vasten päälle kun se on ollut niin surkiana kun sitä on pannasta revitty käveleen. Mulla siis oli koira valjaissa vedettävänä. No mitä tekee Ruu kun se tajuaa että hän joutuu kaikesta vastustelusta huolimatta lenkkeileen? YHTÄKKIÄ SILLÄ ON KAIKKI NELJÄ JALKAA KÄYTÖSSÄ!!! Yhtään jalkaa se ei onnu, yksikään jalka ei ole kipeä, se ei haraa vastaan et käännytään, se ei ole valjaissa vedettävänä! Prkl, teatteri-kouluun tuo pitäs laittaa ja lopettaa nuo haku-hommat... Nyt illalla sitten kun olin lähdössä Lassen kans lenkille oli Ruukin tulossa mukaan mut minä en tuommosta huiputtajaa huolinu meän matkaan. Olkoon nyt sitten kipiänä kotona...

On muuten ollu hassu ulkoilla kahdestaan Lassen kans. En oo edes ajatellut asiaa aiemmin mut kolmestaanko kuljetaan niin kukaan ei kato meitä, kaikki vaan pyrkii olemaan niin ku meitä ei oliskaan. Lassen kans ku kulkee niin ihmiset kattoo mua samalla ilmeellä ku ne kattoo parhaan kaverin vauvaa vaunuissa. On ne nuo rottentotit hurjia, niitä sietääki pälyillä epäluulosesti.